Către ereticii ecumenisti și catre crypto-eretici

– Domnilor ecumenisti, marea majoritate dintre ecumenisti marturisesc public faptul ca ecumenismul este sfant, hristic si dumnezeiesc, iar cei mai putini dintre ecumenisti spun public faptul ca ecumenismul nu este bun si ortodox. Dar si unii si ceilalti aveti comuniune liturgica cu slujitorii ecumenisti din sinodul Bor.

Panerezia ecumenismului este un mare ghiveci de erezii, deci numai aiuritii pot spune altceva. Iar ramanerea in comuniune liturgica cu ereticii ecumenisti, inseamna ca doresti sa fii si tu eretic.

– Domnilor cryptoecumenisti, voi spuneti ca exista semi-Ortodoxie, ca cei partasi la erezia uniatiei ecumeniste nu sunt eretici, ca nestiutorii, ignorantii, babele, copiii si ne-teologii pot merge la ecumenisti, caci nu stiu teologie, ca Bor e patriarhia, ca e nevoie de un sobor pentru ca ereticul sa devina eretic si pentru ca un slujitor sa aiba dreptul sa se caiasca sau nu.

In Ortodoxie nu au existat niciodata eretici, semi-eretici ca membrii-crestini si madulare ale Trupului Bisericii. Nici partasi la erezie neeretici nu au existat. Bor nu este patriarhia, ci toti botezatii romani in dreapta credinta si pastratori ai dreptei credinte, fie ei slujitori, monahi sau mireni. Cat despre sobor contra slujitorilor ecumenisti, acesta il face Hristos cand voieste El, daca voieste. Deocamdata, ne departam de eretici pentru ca sunt eretici, iar slujitorul ecumenist care vrea sa se dezica de ecumenism o poate face in orice clipa prin marturisirea sa publica, nimeni nu-l impiedica. Daca se va face sobor si slujitorii ecumenisti vor fi caterisiti, condamnati, blestemati, atunci aceia nu vor mai sluji niciodata, chiar de se vor cai dupa acel sinod ortodox. Ei atunci sunt reprimiti in Trupul lui Hristos doar ca simpli mireni (neslujitori la altare).

– Domnilor neo-ecumenisti, voi spuneti ca toti ierarhii din Romania sunt eretici ecumenisti, dar au inca lucrarea preotiei si arhieriei lor pentru ca nu au fost condamnati de un sinod ecumenic. Bine ca nu ati spun de un sinod cosmic… Tot voi spuneti ca trebuie neaparat aparata sobornicitatea Bisericii, si ca fara ierarhi nu am mai avea Biserica. Ca sa nu mai spun bomboana de pe coliva, de care vorbiti, cum ca ierarhii Romaniei sunt eretici, dar ei au taine valide, sfinte, preotie lucratoare, doar pentru ca nu sunt condamnati sinodal. Care sinod, de unde sinod, de unde ecumenic, de unde cosmic?…

1. un sinod ortodox episcopal, local, panortodox, ecumenic, ar rezolva o singura problema: ar scoate juridic slujitorii din functie, din slujire (in care stau degeaba), ar condamna pentru totdeauna un slujitor, iar daca slujitorul se caieste dupa un astfel de sinod, el e remiruns si reprimit in Biserica doar cu calitate de mirean-ortodox.

2. slujitorii care sunt aliati sinodal la erezia ecumenismului, prin intermediul sinodului dracesc din Creta, fie ca sunt arhierei, fie preoti sau diaconi, daca au fost la Creta, sau propovaduiesc public sinodul din Creta, sau au semnat ceva pro-Creta, devin eretici de fapt si de drept. Condamnarea lor de catre un sobor ortodox nu ne certifica altceva decat ca cei de care am fugit ca fiind eretici, iata, au fost scosi din altarele in care slujeau ca pseudo-slujitori, si chiar daca se pocaiesc dupa o condamnare sinodala ortodoxa, ei raman simpli mireni-ortodocsi.

3. Biserica are ca Prim-Arhiereu-Vesnic chiar pe Capul Sau: Hristos. Ceilalti arhierei (nevesnici) de pe Pamant sunt doar aceia care tin, vegheaza, supravegheaza si propovaduiesc dreapta credinta dumnezeiasca, indiferent ca sunt multi, putini sau ca nu ramane niciunul. Deci, sobornicitatea are in varf pe Hristos, pe arhierei si pe toti ceilalti slujitori, monahi si mireni, care sunt tot madulare ale lui Hristos. Apostolii au fost si sunt si ei in sobornicitate si iata ce au spus si spun: “ Oricine se abate şi nu rămâne în învăţătura lui Hristos nu are pe Dumnezeu; cel ce rămâne în învăţătura Lui, acela are şi pe Tatăl şi pe Fiul.” (II Ioan 1, 9). Si iara: ” Dacă vă propovăduieşte cineva altceva decât aţi primit – să fie anatema! ” (Galateni I-9). Deci anatema inseamna un fapt, nu un blestem, inseamna actiunea de a fi rupt de Hristos, din Hristos, din Trupul Sau! Biserica este soborniceasca in primul rand pentru ca are soborul cu Hristos si Apostolii si cu toti Sfintii Parinti sinodali ortodocsi ai tuturor veacurilor. Nu exista nicio Biserica Triumfatoare si una Luptatoare, exista doar o Biserica: cea de pe Sfantul Disc. Oare acolo punem doar vii, sau doar morti, sau doar episcopi si patriarhi vii? Nu! De aceea Biserica este hristocentrica, nu episcopocentrica, pentru ca ea e Una si in mijloc are pe Hristos, Arhiereul Cel Vesnic, Capul si Stapanul Bisericii.

4. Apoi ii numiti pe pseudo-ierarhii Romaniei ca fiind ierarhi eretici, eretici-ecumenisti, dar spuneti ca ei conlucreaza cu Persoana Duhului Sfant in slujbe dupa sinodul antidumnezeiesc si global din Creta.

Cum Duhul Adevarului-Hristos sa lucreze cu erezia si cu minciuna, dupa un sinod dracesc facut in numele intregii Ortodoxii? Poate la balamuc sa auzi asa ceva… Voi confundati pecetea hirotoniei care nu se sterge, sau cea a botezului, cu pecetea goala si nelucratoare a hirotonitului sau botezatului eretic. Slujitorul eretic ramane cu pecetea hirotoniei chiar daca este eretic, de aceea nu mai este rehirotonit daca se intoarce pana ce este condamnat sinodal. Asa si botezatul. Daca devine eretic, atunci el o sa pastreze pecetea dar nu are pe Duhul Sfant in ea, e o simpla forma fara viata, un vas gol.

5. Spuneti voi, ecumenismul se lucreaza de peste 100 de ani in Romania si in lume. De ce tocmai acum s-au gasit ortodocsii vehementi sa se dezica de ecumenism, de calendar nou, de cmb, de Creta si de ierarhii actuali?
Simplu. Pentru ca au gresit fatal cand au facut sinod antidumnezeiesc, ecumenist, pe care l-au numit batjocoritor ‘mare’ si ‘sfant’, de parca sinoadele sfinte ale sfintilor primelor 8 veacuri au fost mici si nesfinte.

6. Spuneti voi, patriarhiile care nu au fost la Creta nu sunt cazute in ecumenism.
Da, daca patriarhii si arhiereii acestor patriarhii nesemnatare la Creta rup comuniunea cu cei ce au fost la Creta, blesteama si anatematizeaza ecumenismul, fac sobor ortodox contra calendarului masoni-civil-nou, contra cmb, contra Cretei, daca se dezic de Toronto, Canbera etc, da, atunci ii vedem ca ortodocsi. Pana atunci, patriarhiile nesemnatare au fost o simpla supapa a diversiunii ortodoxelii globale, sau a antihristicului-balaur care se da ortodox de ochii lumii.

7. Aburiti apoi lumea cu sinodul din 1983, ROCOR, ca e bun, dar vedeti, el a condamnat ecumenismul, nu ecumenistii. Deci trebuie tot un sinod care sa condamne ereticii nominal.

Repet. Ecumenismul este suma multor erezii, este mixtura foarte multor erezii deja discutate si condamnate in sinoadele ortodoxe ale Crestinismului Apostolesc. Daca o erezie este condamnata, atunci orice eretic al acelei erezii este condamnat. Caci nu spui ca crima e condamnata, e lege proclamata, dar criminalul vadit nu poate sa fie criminal, sau nu poate sa fie criminal chiar daca il vezi cum scoate matele dintr-un om agonizand pe caldaram. Cu toate ca, in acest caz nici macar nu e vorba de pacat personal, cum este crima, ci de pacat de neiertat impotriva Duhului Sfant-Dumnezeu. Caci un preot betiv care nu e caterisit, condamnat, anatematizat, el poate sa ramana preot pana la adanci batraneti, pe cand un eretic ce este de acord public cu o erezie sinodala, o lauda, o propovaduieste, semneaza acte pentru acea erezie, el devine eretic in clipa in care s-a trecut de partea ereziei, nu in clipa in care juridic a fost caterisit si indepartat din slujire.

Fratilor botezati si neeretizati, suntem in plina apostazie globala, generala, totala. Actiunea juridica de a caterisi nu mai este acum posibila, pentru ca cei care caterisesc sunt chiar ei insisi eretici, sunt chiar sefii episcopiilor si sinoadelor locale de azi apostate. Cum poate un patriarh eretic-ecumenist sa-si dea afara un episcop de-al sau eretic-ecumenist? Nicicum. Deci, ramanem cu Hristos-Arhiereul, cu Sfintii Apostoli, cu Sfintii Parinti, cu Sfanta Scriptura, cu toti Parintii cu cuget ortodox din contemporaneitate, dimpreuna cu toti ceilalti monahi si mireni cu cuget ortodox. Treaba noastra nu este un sinod, caci nu noi il facem, treaba noastra este sa ne departam de eretici din clipa in care ei devin eretici: din clipa participarii lor publice la erezie! Ca vor fi caterisiti in aceasta lume, ca nu vor fi, asta nu e treaba noastra. Ei pot face slujbe false si umaniste, noi nu-i impiedicam, caci noi tinem Predania Dreptslavitoare si avem convingerea ca suntem in Corabia Mantuirii, Biserica, pentru ca nu am sarit in apa nicio secunda.

DOAMNE, MANTUIESTE PE CEI BINECREDINCIOSI!