Calendarul liturgic și patristic

Spun ecumenistii, dar mai ales cryptoecumenistii si neoecumenistii: calendarul vechi e bun, dar nu putem sa ne trecem pe el fara hotararea unui sinod ecumenic. Numai stilistii si neostilistii s-au trecut si se trec pe calendarul vechi. Calendarul vechi te face schizmatic, daca treci pe el fara sa fi fost nascut cu el. Calendarul vechi e gresit, chiar daca 80% din Ortodoxie l-a folosit si-l foloseste. Cat de sonat trebuie sa fii ca sa spui astfel de lucruri?

Dar de ce sa nu ne punem noi intrebari grave, cum ar fi:

  • Ce sinod ecumenic a hotarat trecerea pe calendarul nou a Ortodoxiei romanesti?
  • Conform caror hotarari patristice s-a facut trecerea pe calendar nou in Romania?
  • Cand au solicitat si preotii si mirenii romani trecerea pe calendarul nou?
  • Cum calendarul vechi e cel bun, dar nu putem sa-l folosim?
  • Ce legatura poate exista intre un ortodox pe vechi si stilismul Slatioarei?
  • De ce 80% din ortodocsii de pe tera sunt pe vechi?
  • De ce e numit neostilist un ortodox care vrea sa iasa azi din calendarul nou-neliturgic?
  • De ce sa fii schizmatic pentru ca nu mai vrei calendar nou-papistas, nepatristic si neliturgic?
  • Cine poate sa vina impotriva constiintei mele de credinta?
  • Cine si-a permis sa sparga liturgic Ortodoxia, trecand pe nou mai multe tari ortodoxe? Cu aprobarea lui Dumnezeu nu s-a facut, nici cu a Sfintilor Sai, nici cu a ortodocsilor din tarile rupte de ceilalti 80%!

 

Cu ce ocazie sa stau eu rupt de Pascalia si hotararea Sfintilor Parinti? Eu nu vreau sa fiu in afara Timpului Liturgic Bisericesc, in afara Sarbatorilor serbate de Dumnezeu in Ceruri in acelasi moment cu Biserica Sa de pe Pamant. Eu nu vreau sa-mi spuna Papa si masonii lui cand sa fac eu o slujba, ecumenistii, politicienii. Eu nu vreau sa stau in afara Sarbatorilor lui Dumnezeu, intr-un timp neliturgic, nebisericesc, acolo unde duhurile intunericului isi fac veacul, acolo unde nu sunt si ceilalti frati de pe vechi (80% din ortodocsi). Ortodoxia este Una, caci Biserica este Una. Cand se sarbatoreste in Ceruri un sfant anume, si pe Pamant trebuie serbat acelasi Sfant, caci este Una si aceeasi Biserica. Unimea Bisericii este clara: un Domn, o Credinta, un Botez, un Adevar, un Duh al Adevarului. Cand Hristos-Dumnezeu sta in Ceruri sarbatorind ziua unui anume Sfant, El sta si in fiecare Altar Ortodox in acelasi timp sarbatorind acelasi Sfant, caci este Unul si Acelasi Hristos in toate sarbatorile, slujbele si Liturghiile Sale.